چرا کسب و کار کوچک شما به وب سایت نیاز دارد؟

چرا کسب و کار کوچک شما به وب سایت نیاز دارد؟

بینش مشتری در نتیجه ارزیابی دیجیتال در طول سال ها تکامل یافته است. اینترنت مانند سایر فناوری های تجاری پیشرفت کرده است. امروزه میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند که آن را برای شرکت های آنلاین ایده آل می کند.

طبق مطالعه اخیر انجمن SCORE، 97 درصد از خریداران قبل از نهایی کردن سفارشات، جستجوی آنلاین محصول و خدمات را انجام می دهند. با وجود این، فقط 51 درصد از مشاغل کوچک وب سایت خود را دارند.

بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۷ توسط Adaptive Marketing انجام شد، ۹۷ درصد از پاسخ‌دهندگان به جستجوی اینترنتی شرکت‌های اطراف خود پرداختند. نکته قابل تامل این است که “این اعداد چه چیزی را نشان می دهند؟” اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، بسته به موقعیت فیزیکی خود، چیزهای زیادی را از دست می دهید.

 

در نتیجه، اگر در مورد شکوفایی کسب و کار کوچک خود جدی هستید، باید یک وب سایت توسعه دهید. علاوه بر این، مدیران بازاریابی برای مشاغل بزرگ ادعا می کنند که شکست در ایجاد یک حضور اینترنتی می تواند فاجعه آمیز باشد صرف نظر از اینکه شرکت شما چقدر کوچک است. این به این دلیل است که احتمال زیادی وجود دارد که جمعیت عظیمی را که در غیر این صورت ممکن است در شرکت شما خرج کنند، از دست بدهید.

 

در اینجا هفت عامل وجود دارد که چرا هر شرکتی به یک وب سایت نیاز دارد:

 

  1. شما باید از برند خود محافظت کنید:

کسب و کارهای کوچک به یک وب سایت نیاز دارند زیرا خدمات اینترنتی (توضیحات محصول، بررسی ها) امروزه به یک ضرورت برای خریداران تبدیل شده است. آنها از شرکت ها انتظار دارند که خدمات الکترونیکی را در مورد برند و محصولات خود به صورت آنلاین ارائه دهند.

 

بیش از 50 درصد آنها برای جزئیات محصول مستقیماً به وب سایت شرکت مراجعه می کنند. این واقعیت عصر اطلاعات امروزی است و یکی از قانع کننده ترین استدلال ها برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار کوچک شماست.

 

مشتریان امروزی کامپیوتر هستند و شرکت شما باید وب سایتی داشته باشد تا برای مشتریان قابل دسترسی باشد. دامنه برای مشاغل کوچک می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود، از جمله:

 

تبلیغ محصول

آگاهی از برند

بازاریابی مصرف کننده

 

مشتریان شما در تمام ساعات خواسته هایی دارند و شما باید این نیازها را برآورده کنید. میزبانی وب برای مشاغل کوچک می تواند اعتبار محصولات شما را برای مشتریان شما اثبات کند.

 

  1. تبلیغات و پیشنهادات ویژه:

 

 

فروشگاه اینترنتی کوچک شما می تواند هم به عنوان یک کاتالوگ الکترونیکی و هم به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم عمل کند و اطلاعات به روز در مورد خدمات شما ارائه دهد. این یک تیم بازاریابی است که 24/7 روز، هفت روز هفته، همچنین زمانی که شرکت شما ظاهراً تعطیل است، کار می کند.

 

می‌توانید اطلاعات را به‌سرعت به‌روزرسانی کنید، و نیازی به صبر کردن برای چاپ‌های تازه یا پرداخت هزینه آن‌ها را از بین ببرید. علاوه بر فهرست ضروری از محصولات یا منویی مانند:

 

پیشنهادات تخفیف ویژه

گزینه های پرداخت

خدمات حمل و نقل

هزینه های تحویل

گزینه های جستجو

کوپن، فروش، پیشنهاد تخفیف و غیره

نظرات مشتریان

 

همچنین می‌توانید از عکس‌های خیره‌کننده نه‌تنها برای نمایش محصولات خود یا توضیح عمیق پیشنهادات خود استفاده کنید، بلکه می‌توانید نمایش‌های کلیپ کوتاه یا دستورالعمل‌های الگوی رایگان را در قالب PDF اضافه کنید تا به بازدیدکنندگانی که تمایلی ندارند انگیزه‌ای برای تغییر مکان‌های دیگر نداشته باشند. فروش و پیشنهادات مشتریان را به صفحه شما جذب می کند و بسیاری از شرکت های میزبان اختصاصی ایالات متحده به طور بالقوه راه های مختلفی را برای راهنمایی کاربران جدید وب سایت اضافه می کنند “چگونه از پیشنهادات ویژه خود در وب سایت ها استفاده و تبلیغ کنیم؟”

 

با یک صفحه، شما قبلاً اولین نقطه تماس برند خود را با مشتریان بالقوه ایجاد کرده اید. شما می توانید انتخاب کنید چه چیزی در پانل خود منتشر کنید زیرا بر وبلاگ خود اقتدار دارید. بازدیدکنندگان همچنین از صرف وقت در سایت های رسانه های اجتماعی برای آموزش خود قبل از قضاوت خوشحال تر هستند.

  1. شما می خواهید بهینه سازی موتور جستجوی خود را تقویت کنید:

 

قبل از خرید یک محصول، 81 درصد از مشتریان تحقیقات بازار را به صورت آنلاین انجام می دهند. آنها از یک موتور جستجو استفاده می کنند و یک یا چند کلمه کلیدی را وارد می کنند و مرتبط ترین مقاله یا وب سایت در بالای SERP ها ظاهر می شود. اگر وب سایتی برای شرکت خود ندارید، شانس شما برای حضور در SERP ها صفر است.

 

در حالی که کلمات کلیدی مختلف و بهینه سازی سئو به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه اول را در موتورهای جستجو کسب کند، که ترافیک ارگانیک را به ارمغان می آورد که در ازای آن به شما پول می دهد و همچنین به تجارت شما رونق می بخشد.

 

به همین دلیل است که اکثر شرکت خدمات میزبانی وب سایت ایالات متحده آمریکا به شما فرصتی کامل می دهد تا وب سایت خود را مطابق با نیاز خود طراحی کنید و همچنین به درک کلیدهای مختلف بهینه سازی سئو کمک کند.

 

  1. آگاهی از برند:

 

شما باید یک وب سایت طراحی و توسعه دهید تا کاربر از محصولات و خدمات خود آگاه شود. اگر در دوره‌ای که بیش از نیمی از کاربران تلفن همراه با مرور در تلفن‌های همراه خود، کسب‌وکار یا کالای جدیدی را شناسایی می‌کنند، به اعتبار شما آسیب می‌زند. 75 درصد از کاربران اینترنت مایلند یک شرکت را صرفاً بر اساس طراحی وب سایت خود بررسی کنند.

 

این نتیجه توسط یک نظرسنجی انجام شده در ایالات متحده ایجاد شده است. در نهایت، مصرف‌کنندگان می‌خواهند در شرکتی سرمایه‌گذاری کنند که می‌توانند به آن اعتماد کنند و وب‌سایت پایه و اساس این رابطه را فراهم می‌کند. میلیون ها نفر در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند. اگر می‌خواهید مردم برند شما را جدی بگیرند، باید یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای داشته باشید، چه بازارهای محلی یا جهانی را هدف قرار دهید.

 

بیش از 60 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در دنیای امروز به اینترنت دسترسی دارند، که نشان می دهد افزایش تعداد مشتریان با حضور اینترنت تکان دهنده خواهد بود. در نتیجه، افراد تمایل بیشتری به صرف زمان بیشتری برای خرید اقلام و خدمات در اینترنت دارند. در نتیجه، نداشتن وب‌سایت تجاری شبیه به عدم وجود در دنیای تجارت اینترنتی امروزی است.

  1. حداکثر بازگشت سرمایه:

 

برای اطلاع از حداکثر یا حداقل ROI، باید بدانید ROI چیست؟

 

بازده سرمایه گذاری (ROI) یک آمار قابل اندازه گیری است که برای ارزیابی بهره وری یا درآمد یک سرمایه گذاری و تعیین عملکرد چندین سرمایه گذاری استفاده می شود. هدف بازگشت سرمایه (ROI) ارزیابی مستقیم سود حاصل از یک سرمایه گذاری معین در رابطه با هزینه آن است.

 

برای توسعه یک وب سایت با استفاده از نرم افزار رایگان در محیط کار دیجیتال، منابع زیادی هزینه نمی شود، اما به شما ارزش بیشتری می دهد. در یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو، می توانید ده ها هزار مشتری بالقوه دیگر را بدون صرف هزینه زیاد پیدا کنید. صرف نظر از روش و محصولاتی که با آن کار می کنید، یک وب سایت به شما کمک می کند تا به مخاطبان دسترسی پیدا کنید و تاثیر بسزایی در خرید محصول شما داشته باشد.

 

  1. کسب و کار خود را با دنیا به اشتراک بگذارید:

 

کسب‌وکارهای کوچک به یک وب‌سایت نیاز دارند، زیرا میزان در معرض دید را افزایش می‌دهد و تعداد مشتریان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

برای به اشتراک گذاشتن تجارت خود با جهان، باید وب سایت خود را به اشتراک بگذارید، که می توانید از این راه ها انجام دهید

 

بهینه سازی محتوای خود را بهبود بخشید.

از تاکتیک های بازاریابی الکترونیکی مانند ایمیل استفاده کنید.

یک وبلاگ را شروع کنید.

وبلاگ نویسی مهمان را آزمایش کنید.

از سایت های شبکه های اجتماعی برای تبلیغ خود استفاده کنید.

وب سایت خود را در صفحات و برنامه های مختلف تبلیغ کنید.

یک پست وبلاگ بسازید.

از تبلیغات مردمی برای ارتباط با مردم استفاده کنید.

آن را در عنوان خود اعلام کنید.

کیفیت را در اولویت قرار دهید.

 

هیچ‌کس کار نمی‌کند یا دوست ندارد ساعت 3 صبح کار کند، اما برخی از مردم از خرید در آن ساعت لذت می‌برند، و شاید کسی از منطقه زمانی دیگری در آن ساعت خرید کند، به همین دلیل است که شرکت محلی شما به یک صفحه وب نیاز دارد. اگر یک وب‌سایت تجاری یا کسب‌وکار آنلاین دارید، می‌توانید تمام روز، نه تنها بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، چیزهایی را بفروشید.

 

به طور کلی، راحتی دسترسی دلیل اصلی یک شرکت برای داشتن وب سایت است. شما نمی توانید پیش بینی کنید که مصرف کنندگان چه زمانی می خواهند خواسته های خود را خریداری کنند. در نتیجه، داشتن یک وب سایت تجاری تضمین می کند که شما در تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستید. این بدان معنی است که حتی اگر فروشگاه های واقعی آنها در شب بسته باشد، افراد می توانند به خرید ادامه دهند.

 

  1. صرفه جویی در زمان:

 

 

اگر در مورد آن فکر کنید، احتمالاً از اینکه روزانه چقدر زمان را برای چیزهای پیش پا افتاده تلف می کنید و در نتیجه چقدر پول از دست می دهید، شوکه می شوید.

 

در نظر بگیرید که چقدر برای تنظیم جلسات یا توصیف ساعات کاری و موقعیت مکانی خود از طریق تلفن صرف می کنید. ساخت و انتشار یک وب سایت در مقایسه با چاپ و توزیع بروشورها و همه آنها ساده است. شرکت‌های مختلف خدمات میزبانی وب در ایالات متحده آمریکا با ارائه پلتفرم‌های مختلف ساخت و راهنمای انتشار وب‌سایت‌ها، کار را حتی آسان‌تر می‌کنند.

 

وب سایت شما به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید:

 

به سوال مشتری خود به جای شما پاسخ دهید.

داستان کسب و کار خود را بگویید.

 

رزروهای خود را انجام دهید و به شما اطلاع خواهد داد.

 

شما فقط با سفارش اصلی یا حمل و نقل سروکار خواهید داشت، یا مستقیماً در محل کار خود با مشتری معامله خواهید کرد زیرا وب سایت شما قبلاً در مورد مکان و زمان بندی های مربوطه به مشتری گفته است که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. شرکت شما 24 ساعته در دسترس مردم خواهد بود بدون اینکه نیازی به حضور فیزیکی شما در آنجا باشد

 

نتیجه:

 

هنوز متقاعد نشده اید که کسب و کار کوچک شما به یک وب سایت سفارشی نیاز دارد؟ رفتار خرید مصرف کننده در طول زمان به طور چشمگیری تکامل یافته است، به همین دلیل است که شما باید یک نمایه وب در موتورهای جستجو داشته باشید. این را می توان به پیشرفت های فناوری، به ویژه در این عصر دیجیتال نسبت داد. امروزه بیش از 90 درصد از خریداران قبل از خرید، در مورد محصولات و خدمات به صورت آنلاین تحقیق می کنند.

 

ارزش وب سایت شرکت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و رقبای شما قابل اغراق نیست. ساخت یک وب سایت با کمک پلتفرم های مختلف ساده است و در ازای آن چندین مزیت به شما می دهد. که برخی از آنها در بالا توضیح داده شده است.

 

یک وب سایت تنها با استفاده از کلمات کلیدی عالی و دقیق به کسب و کار شما کمک می کند تا مشتریان شما را تغذیه و افزایش دهد، که حداقل سرمایه گذاری را می طلبد و سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. کسب و کارهای کوچک به یک وب سایت نیاز دارند زیرا تغذیه و قرار گرفتن در معرض آنها با کمک آن آسان خواهد بود.

 

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =